@}--- Gua Bengang!!!  

Posted by: rose emely in

Hari ni gua buat keje amal dengan menjamu geng2 gua makan nasi goreng tom yam pepagi hari. (5 of us...hanya gua yang masih berstatus 'anak dara'. perghhh...riak kejap) Gua masak sendiri pagi tadi. tak sempat nak snap gambar, mak-mak tak dara ni dah bedal...tak kisahlah, gua suka orang makan masakan gua dengan lahapnya. teserlah kesedapan hasil masakan air tangan gua. ni gua postkan gambar nasi goreng tom yam yang sempat di snap dari pinggan salah seorang geng gua (kak shima)...






nampak sangat sedap kan? memang sedap pun.... (he he he...meriakkan diri kejap)

Tapi yang gua bengangnya adalah..............




kenapa time gua buat baik, kipas gua pulak membunuh diri?! gua kepanasan okkkk!

p/s : ada siapa-siapa nak buat donation untuk gua tak?




This entry was posted on 9:42 AM and is filed under .