@}--- Telah lama ku nantikan....  

Posted by: rose emely in

Salam pada semua....

Aku kembali dengan perasaan tidak bersalah...sekian lama menyepi diri. Kini kembali bersama berita yg sangat menggembirakan.... mungkin lebih kpd berbangga buat diri aku sendiri...

Well...citer banyak pun tak guna. Lebih baik layan gambar2 berharga yg merakamkan waktu2 indah yg belum tentu akan berulang pada masa hadapan...
Walau apa pun...aku sentiasa berharap...kecemerlangan ini tidak akan terhenti setakat ini....
.......Sejarah Mungkin Berulang.......
Jom layannnnnnnnnnnnzzzz....



Ni gambor aku ngan Kak Shima....masa ngah siap2 sebelum majlis....


Time ni ngah tunggu driver ofis sampai...diorg sebuk cari kereta, aku sibuk ambik gambor....


Asik-asik ngan muka minah tu kan? Nak wat camner...kami berdua jew yg setempat....

Ekceli...ada 2 lagi boss yg pegi...tapi tak dan laa nak amik gambor diorg...
Bz pose diri sendiri jew....hik hik hik



Pejalanan mengambil masa lebih kurangggggg....10 min jew. hik hik hik....
sampai2 kat hall kene register dulu...
Tengok tu...giliran aku 195!!! hehehehe...mesti pelikkan? Giliran utk aper plak ni...



Lepas register dpt beg sarapan...

Macam-macam ada dlm ni. Bun sosej, karipap, sandwich, bahulu dan sekotak air oren...

Sangat cukup utk sarapan pagi....

Kami dah duduk di tempat masing-masing. Kami rakan sekerja...so tempat duduk pun sebelah2 jew....tak terasing pun. Still dlm kepompong sendiri....


Inilah muka yg sgt2 tidak sabar untuk dipanggil namanya.... untuk aper????

T

A

R

A

A

A

A

A

A

A

A

A

A

.

.

.

.

Yaaaaaaaaaaaaa....untuk inilah aku berada di tempat ini....

Majlis yg gilang gemilang utk warga Kementerian Kesihatan Malaysia.....

Inilah penghargaan yg aku terima utk 2 tahun aku berkhidmat.... Walaupun tersenyum gembira namun hati gundah gulana...

Korang nak tau kenape???? Aku frust gilerrrr sebab tak dpt salam ngan Menteri. huhuhu...dah bajet dpt penghargaan dari dia.... Tapi ngam2 giliran bahagian aku....Menteri blah sbb nak ke parlimen. Nak wat cemane....terpaksalaa tersenyum buat2 depan Timbalan Menteri tu....huhuhu sidey arrr...diskriminasi ke aper nih????

Ni cek yg aku dpt...cikit jew...



Close up sket...

Janganlaa tiba2 aku lupa nak clearkan cek ni...sia2 jew nanti. hik hik hik


Ni gambar antara pegawai2 yg turut terima APC 2008 dari Bahagian aku...


Gewdix sungguh....mama2 itew....

Sesi penganugerahan tamat dlm pukul 11 lebih...terus pegi lunch...

Kami diantara insan2 yg bertuah...dpt table dlm dewan. Layanan VIP gitew...


Okies...itu sahaja utk hari ni. Tahniah kepada semua penerima yg lainnya...


Illusi : Rose Emely

This entry was posted on 9:54 PM and is filed under .