@}--- first TAG  

Posted by: rose emely in

Titisan Airmata Gegirl = TAG

huhuhuhu...aku sidey kalo kene TAG. tapi nak wat cenggane, permintaan! tapi nie lah first time kene TAG...kui kui kui
hari ni aku pose sunat + ganti. so aku kene berperilaku baek. dan kerana itu juga, aku berusaha untuk melangsaikan hutang TAG. memula aku nak wat yg Kak Shima punyer. sebab aku kira, dah sebulan aku hutang. TAG yg ke-2 oleh Lil Sis Ann...akan ku usahakan suatu saat nanti k....
Kak Shima ni aku jawab TAG hang!!!
(1) Do you think u're hot?

i tak hot.... tapi i comei. hehehehe ferahsan!!! kadang-kadang boleh jadi hot temper gaks... ader saper-saper berani cabar hot temper aku?
(2) Upload ur fav picture of u

(3) Why do u like that picture?
sebab masa itu emas... eh ada kene mengena ke? ntah...tapi aku suker. so aku punyer suke laa nak letak gambor mane-mane yang aku suka kan?
(4) When the last time u ate pizza?
pizza? my feberet!!! ntah ek...kalo tak silap tahun lepas. huhuhu dah lama jugak aku tak makan pizza ek? harus pi carik nih... (lepas gaji nanti aku pegi laa..)
(5) The last song u listen to?
ntah!!! tak penah last. asik rewind jew...kat opis, dlm kete, kat umah....sumer berputar yg samer jew. bowink gak...
(6) What are u doing right now beside this?
of course la ngadap HP1000 ku yg tercayang utk berchatting. wakakakakakambing...
(7) What name u prefer beside yours?
mestilah nickname aku... rose emely. gedix jew kan? tapi aku suker nickname nih. aku guna since aku form 3, tahun 1999. wah...tak sangka. dah 10 tahun maaa...
People to Tag :
hari ni aku baek...aku tak nak TAG saper-saper okkkk!
(8) - (12) Soklan dicipta utk mangsa TAG seterusnya...
oleh kerana aku tak TAG saper-saper, so tak payah jawab la kan???
tak rugi ruper nyer buat baek nih....
serta merta mendapat balasan.
hik hik hik... (padahal malas nak buat)
fuhhhh....selesai sudahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
eh silap ada satu hutang lagik. ann nyer TAG, akak jawab nanti eh!

This entry was posted on 1:40 PM and is filed under .