@}--- kereta baru aku!!!  

Posted by: rose emely in


aku hanya mampu mengejar utk snap pikcer jew!!! tu pun sbb lampu isyarat merah. wakakaka...kalo time dia berdesup, kompom2 hidu asap jew. aku curik gambor ni masa kat seksyen 2, shah alam...lepas abes kelas. santek kan??? kpd ownernyer...sorry arr tak smpt nak edit kasi hide ko punye no plat. siyes...mamat yg bawak keter ni tak hensem mane pun. tapi oleh sebab dia bawak keter ni, otomatik trus kata boleh tahan laa....(ckp mulot jew, dlm hati mengeji)

nissan fairlaiD Z.... ntah bila 'seseorang' (seseorang itu tidak semestinya seorang lelaki, kekasih hati, boypren tetapi boleh menjadi sesiapa sahaja) nak jadikan ianya realiti. semoga impiannya menjadi kenyataan...kerana aku juga bakal menikmatinya!!! ek eleh...ferahsan jew kan?

p/s : kpd 'seseorang', once this fairlaiD confirm yours, please do fetch me up as soon as possible okeyyy..... i can't wait for it anymore.




:: nie sajer nak interframe muke aku pagi smalam. walau tak cukup tido, tapi masih bersemangat nak gi kelas.... mesti mak aku bangga tau anak dia rajin gi kelas... ::

This entry was posted on 4:00 PM and is filed under .