@}--- kekasih lama peneman kebosanan  

Posted by: rose emely in

cuti lamer-lamer memang membosankan bagi aku yang tiada aktiviti lain selain pi menuntut ilmu. aper hal ntah, raya-raya pun nak wat kelas. dan yang paling tension nyerrr...starting from this week, kelas direct tiap-tiap minggu sampai bulan depan. huh...takde can langsung nak bersenang-lenang kat umah.

Justify Full

dah la tu. assignment plak menimbun. cemaner tah aku nak kerah otak ni bagi ligat sket buat kerja. makin lemau jew rasa...asik berangan jew. tapi bila terbayang muka-muka lecturer trus cam rajin nak wat kejer. kang tak pasal2 repeat paper....serik dah nak wat assignment bebanyak nih.


ntah cemaner...penat2 balek kelas tiba2 teringat akan kekasih lama ku ini. serta merta muncul di benak fikiran...lantas terbayang di ruang mata. sungguh aku rindu akan dirinya. rindu mendengar suaranya... rindu melihat gelagatnya. telatahnyer sering menghilangkan sendu di jiwaku...dah lama benar kita tidak bersua. namer aku tidak pernah melupakan mu...walau telah beberapa kali ku cuba mencari pengganti mu...

hahaha...ayat jiwang jew kan kan kan? ni ler bahana dak mass comm. bab-bab mengayat serah kat kami.... mesti tertanye-tanyekan. siapalah gerangan kekasih lama ku itu... jgn risau...aku akan attachkan gambor dia.... taraaaaaaaaaaaaaaa...


:: ha korang kenal tak gambor umah ni and ayam jantan nie? ::


tak cam lagi??? ni aku kasi close up sket....



:: ha nilah ayam selebet... kenal taks? ::

haaa ada cam kenal tak? eh tapi ni bukan kekasih lamer aku.... ni antara belaan kegemaran dia.... sabarrrrr....ok ni aku nak kenalkan kekasih lama aku plak....jeng jeng jeng



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*



*




hahahaa...sajer nak saketkan hati. kasi tengok blakang dulu.....


:: ha nielah kekasih ku... USOP namanya. datang dari Kg. Parit Sonto, kira cam sekampung ngan aku. tapi senegeri jek laa, kampung tu tak sama.... ::


kah kah kah.....mesti korang pun sama rindu kat dia kan???? ntah cemane memalam leh plak teringat nak layan youtube. last-last kuar la gambor kekasih hati ku ini. sampai tertido-tido duk ngadap dia. last-last aku tido tanpa tutup pc dan lampu. sedar-sedar dah subuh....

hehehe..ni laa penangan si Usop Sontorian and the geng....


kau lah pujaan hatikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....

This entry was posted on 11:08 PM and is filed under .