@}--- aku dapat pengganti!!!  

Posted by: rose emely in

aku dah tak tensi sangat. sebab aku dah dpt pengganti.... aku seronok gilosss. tinggal nak stress kan otak ngan kejer-kejer yg kene kejor dateline walau ada sesetengah dah terbabas... hehhee naseb arr... asalkan aku berusaha. uishhh berusaha laa sangat!!!
eh nak citer pasal laen arr. ni aku nak tunjuk sket gambor buah hati aku yg dolu. tapi skang dah ditangan org laen...
:: ekekeke...mesti korang dah terpedaya kan kan kan??? ni lew laptop aku yg dah jahanam skang nih ::


COMPAQ PRESARIO V3000



aku sidey sangat... antara simtom2 sblom dia saket dia slalu ter'off' dgn tiba2. pastu skrin tak mo nyala walaupun dah tekan butang on berjuta kali dan tak mengeluarkan suara. hwaaaaaaaaaaaaa pastu aku dah tak leh nak on9...mane nak YM, mane nak tagged dan yg paling penting...tak dpt nak ber'blog'. aku tensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

tapi skang dah tak tensi... aku dah dpt yg nie............



*



*

*

*
*

*


*


*

*

*

*

*

*

*

*


*


*


*


HP 1000 MINI SERIES

hehehe...cun taks??? aku pi rembat kat The Mines hari isnin ari tuh. ilang trus ke'tension'an aku yg 2 minggu.


see the skin... very the nice kan??? cam sayang jew nak ganas2... kang takot plak buah hati aku nih...


fuhhhh...memang cun biler coolant pad menyala sama....

hehehe...saiz dia besor sket jer dari buku nota study aku tu. coolant pad tu abaikan. actually tu utk buah hati lama aku...yg buah hati baru ni aku tak sempat lagi nak carikan coolant sesaiz dia. poket dah nak kering...so postpone dulu.

aku pun tak paham kenapa aku beli jugak yg mini saiz ni. padahal dulu, aku yg beria2 tak nak beli yg kecik nih...tapi bila test tahap keberatan dia...aku stuju jew. snang nak angkut pi maner2...dan secara automatik beg yg aku baru beli tu cam tak sesssssuai jew. hah! ada can 'pow' beg baru la kan kan kan???


yeah!!! computer is always PERSONAL...

p/s : trimassss kpd 'seseorang' kerana telah berjaya di'pow' oleh aku demi HP1000 mini series nih... sok-sok aku nge'pow' lagik k!!!

This entry was posted on 7:37 AM and is filed under .