@}--- Aku Kemaruk!!!  

Posted by: rose emely in ,

Starting this week...keje aku nge'pow' kat jiran sebelah aku jew benda nih. Tak cukup kat jiran sebelah...pi mintak kat member kat wing sebelah pulak....huhuhu dasat jugak penangan benda ni. Oleh kerana tekak aku rasa macam dah sebati dengan rasanya...aku pun mengorak langkah membelinya. hahahaha...nilah bendalah nyer....
Sangat sedapppppppppppp okkkkkkkk!!!

Tapi yang sebenarnya...aku lebih nak bendalah ni. Beli sekotak biskut ni percuma satu bekas yang agak cun di mata aku sebab kaler pink. Huhuhu...giler minat kaler pink. Sanggup balik kejer tadi pi redah Alamanda...semata-mata nak bekas ni.
Akhirnya.....aku memilikimuuuuu......



Illusi : Rose Emely


This entry was posted on 10:12 PM and is filed under , .