@}--- aku tensi  

Posted by: rose emely in

<---- Nampak beg ni??? hmmm nie la beg yg baru aku 'pow' dari seseorang. cun taks??? beg body glove. last two weeks aku pi alamanda temankan housemate beli beg & kasut skol adik dia. ngah sebuk2 dia cari kasut...aku pun skodeng ler beg utk laptop aku n skali gus utk aku bawak pi kelas nanti. tup tup mata tertancap pd beg nih. salesman tu kater...beg ni baru sampai. baru jer publish 2 hari lepas. fuhhh...mmg cun (bagi aku ler). dah ler kaler hitam sumer...dlm pun safety utk laptop. aku mmg dah lamer skodeng beg skol baru sbb nak ganti ngan beg laptop yg kaler ke'pink' tuh....
*alasan : umur dah meningkat. cam tak sesuai plak bawak beg ke'pink' pi kelas...hik hik hik. padahal gatal nak yg baru!!!

reger memang tak menahan...RM139.90. huhuhu ada sket rasa mahal...tapi nak wat cemane kan. hati dah berkenan. rembat gak lew... barang2 yg laen ada offer, tang beg nih tak der offer plak. cumer kerana baru sampai so takder offer. mamat sales tu kata, baru sorang yg beli beg nih sblom aku beli. halamak....maknenyer ada kemungkinan dlm putrajaya ni akan ada org pakai beg ni pd hari yg sama aku pakai..... :( tak kesahlaa...janji aku sker kat beg nih. mmmuahh muahhh muahhsssss.....

tapi..........masalahnyer sekarang. aku tensi pasal laptop aku!!!!boleh plak wat hal time2 aku sangat memerlukannya!!! aku bawak pi kedai, org tu kata grafik kad rosak...n effect pd skrin. sbb tu skrin aku tak nyala2. hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....cemaner aku nak wat assignment!!! dah la melambak assignment sem nih. mencabar betol lah!!! nak harap guna pc kat ofis...cam sumer web dah nak kene block. nak tak nak kene guna gak aku nyer broadband yg ada sikit kelembapan tuh.... makkkkkkkkkkkkkkkkkk maner nak cekau duit...dah ler baru bli beg. sesia jerk bli beg baru...tapi laptop kong!!! aku harus fikirkan sesuatu. saper plak aku nak 'pow' blikan laptop baru nih....

This entry was posted on 10:35 AM and is filed under .