@}--- minyak rambut  

Posted by: rose emely

hamba Allah : **** minyak rambut yg nie pun samer lah ****, ***** pakai, kelumumur masih ada...dan cam makin byk jer

aku : pakai minyak tanah jer laaa

hamba Allah : minyak petrol la....hehehe

aku : petrol mahal. myk tanah murah... (aku start blink blink...btol ke statement aku nih)

hamba Allah : myk tanah utk kegunaan kapal terbang, ***** beli utk psg pelita masa raya, tak penuh botol 1.5 liter tu dah 2 hengget. kalo petrol lagi murah...penuh dah botol tu. bab tu minyak tanah warna jernih. bila pembakaran tak kuarkan asap itam cam petrol ngan diesel.

# yer ker tak kuar kan asap itam??? aku tgk kalo pelita tu letak kat tiang umah...kompom2 esok tu aku kene sental tiang tu balek!!!

motif of the story : aku perli ko laa... aper hal lak ko kasi info psl minyak2 nihhhh!!!!!!

This entry was posted on 10:46 AM .