@}--- day of purple  

Posted by: rose emely

morning morning morning.....!!!

hurmmm...hari nie nak citer pasal baju baru. baju nie sponsored by my boss. dah lamer dah dia bagi kat aku...masa bulan puasa 2008. hajatnyer...dia suh wat baju rayer. tapi time tu dah tengah pose...tailor maner laa yg baek hati nak wat kan baju time2 tuh. tapi aku usahakan jugak laaa cari tailor sbb naek hari2 dia tanyer..."dah tempah ke belum?"...lastly mmg tak leh buat pun. aku ckp kat boss...tahun depan jerlah. bulan 12 lepas aku pi tempah n warning tukang jahit tu...mesti cepat sbb nak pakai awal 2009 n tunjuk kat boss...hehehehe...awal minggu hari tu, tailor call kata dah siap. wahhhhhhh....bestnyer!!! kene plak hari ni khamis pertama bekerja (utk WP)...maka melaramlah aku sikijap....

ekekekeke....gelang baru jerk tak pasan sangat. terlindung arr...tak perlah, bior aku jerk yg nengok. pastu pojek hari ni nak pi tempah 2 helai kain batik lagi...nak wat kain jerk dulu. bajunyer biler ada yg nak sponsor nanti baru carik...kui kui kui sumer nak di'sponsor'....haper punyer budak laaa...
kain batik ni...mak tershenta yg beli...kaler jer lain. corak bleh same la pulak. ekceli...masuk yg ni, aku dah ada 3 helai kain batik. tapi malangnyer...takder baju. huhuhu....so perap jer dlm almari baju tu. tetiap kali jenjalan...sure jenjeling baju2 yg sesuai...tapi cam tak best plak. nak tmph...tak cukup masa plak nak pegi...kat umah tu pun ader baper2 helai lagi tak g tempah...kompom jejak sthun dlm almari tu nanti. anyway...nie ler gmbor kaen nyerrrrr......

~~~ jom kita enjoyyyyyy....!!!! ~~~

This entry was posted on 7:31 AM .