@}--- L.E.L.A.K.I.  

Posted by: rose emely

L.E.L.A.K.I sinonim ngan E.G.O.


setujukah anda???



kali ni aku nak citer pasal 2 perkara yg berlaku smalam terhadap seorang SAHABAT dan seorang RAKAN. 2 perkara ini yg aku kira...penah jg berlaku dlm hidup aku sendiri...



hal SAHABAT...



tlh bercouple agak lama. tapi si LELAKI nie....aper yg harus aku letakkan pd dia yer. agak slow...maybe blurr jugak...sengal pun ader. sewaktu masih ber'couple'...si LELAKI nie masih bergelar penuntut, sdgkan SAHABAT ku sdah pun bekerjaya. so, korang sedia maklum jer laa kan....kalo keluar 'dating' kompom2 SAHABAT ku ni yg lbh memayungi si LELAKI nie. tu aku tak kesahlah...sbab kehendak masing2. tapi kalo aku pantang jd payung lelaki nih. aper hal lak kannn? nampak sgt takder jantannyer!!! paling koman pun...bior ler fair, ada give & take.



persoalannyer....apekah jenis LELAKI ini? berkeinginan diambil berat, dilayan bak kekasih pujaan hati, dirindu bak bulan purnama....tapiiiii selalu menyepi tanpa berita, menyendiri tatkala masalah menimpa dan menghilang tanpa jejak. aperlah gunanya SAHABAT ku ini selaku couple dia???



setelah beberapa tahun...terputus sbentar tali couple. SAHABAT aku ni pun mulaa laa cari colan2 yg laen. paham2 laaa umur pun dah meningkat...cam byk masa la pulak kannnn nak cari colan2 yg mithali zaman skrg nih....! so bertindak pantas adalah lbih baek dari frust menonggeng tak tentu pasal. huhuhu...tu pun atas nasihat aku!!!



persoalan skrg...si LELAKI ni tiba2 timbul balek dan kata yg diorg sbnrnya masih ada aper2. aper hal lak lu mamat!!! (ceh..aku plak emosi!) pastu LELAKI ni dpt tau....SAHABAT aku kini kawan ngan ramai lelaki...dan ada diantaranya telah pun bergelar suami org dan mgkin juga seorang ayah. mulalah LELAKI ni bagi soklan cepu mas, 'laki org layan....yg solo???'



# kalo korang laa kan...aper agaknyer yg korang akan jawab???






hal RAKAN...



kesah yg ni plak...aku dgr dari geng2 yg laen krn aku tak rapat dgn RAKAN ni. sepengetahuan aku, RAKAN ni lagi lamer ber'couple' kalo nak dibandingkan dgn SAHABAT aku. dan akhir2 thn lepas...perhubungan mula goyah. mcm2 spekulasi aku dgr. dan smalam...acara kemuncak. sesi meng'kantoi'kan si JANTAN yg tlh pun menduakannya. dgn segala bukti yg ada....mmg sah2laa JANTAN tu ader pompuan laen. kesedaran sivik diberikan kpd pompuan yg mnjadi insan ke-3. keputusan di ambil...dan si RAKAN menuntut pengembalian segala pemberiannya drpd si JANTAN. yg aku pelik tu...dah siap ngan gambor, ngan msg...bleh plak si JANTAN ni bersumpah tak buat bebenda tu!!!! (weiii JANTAN....ni kalo bwk gi mahkamah...kompom2 RAKAN ni mng kes taw! bukti yg complete.)



# kalo korang laa kan...aper agaknyer yg korang boleh klasifikasikan si JANTAN ni?

:: alangkah bertuahnyer menjadi kanak2 riang yg tidak bermasalah ::

sajer nak iklan kan sorang dak comeiii...yg aku geram sesangatttttttttttttttt....

updated :

entry ini berisukan LELAKI SINONIM DENGAN EGO. kisah-kisah yg dipaparkan hanya sebagai contoh yg berlaku disekeliling aku. bukan bertujuan mengorek keburukan perhubungan sebenar...!!! harap maklum.

This entry was posted on 7:23 AM .