@}--- pertemuan ke-3  

Posted by: rose emely

arie nie aku jumpe seorang lagi 'hamba Allah'. lagi lama tak jumper dia...lebih sebulan. hmmm dekat 2 bulan gak kot... alasan yg sama, tiada kesempatan dan byk komitmen yg perlu di titik beratkan. perjumpaan yg tak dirancang...dan sgt tak diduga oleh aku. naseb gak laa arie nie mmg tak der pojek...so segala invitation should be approved without any amendment.

pertemuan berlangsung seperti biasa. tiada agenda laen selain menghabiskan waktu untuk bersembang. dari satu kisah ke satu kisah. kenangan silam diungkit kembali. pengalaman di kongsi...segalanya berjalan dgn lancar. bergembira dgn kisah2 lucu...turut diselitkan sedikit sebanyak pertanyaan yg agak serius walaupun dlm nada seloroh...

ntah aper sebenarnya yg berlegar diruang fikiran 'hamba Allah' ini. renungan yg cukup tajam...tafsiran yg cukup mendalam...luahan yg cukup menyentuh jiwa. kata2 tersusun rapi...dilapik dgn cukup hati2 agar tiada yg terguris hati mendengarnya. penuh dgn tatasusila... cukup bertuah insan yg memilikinya...cukup indah kehidupan utk bersamanya...
adakah mungkin 'hamba Allah' ini sebahagia yg aku sangka? sesempurna yg aku fikirkan? hanya Tuhan yg mengetahui....

dan aku??? adakah beruntung org yg bakal memilikiku??? mungkinkah 'dia' akan bahagia bersamaku??? mampukah aku membahagiakan insan2 di sekelilingku???

:: penampilan istimewa puteri Amirah Aisyah ::



~~~~~xxxxx~~~~~

This entry was posted on 11:52 PM .