@}--- C.H.I.K.U.N.G.U.N.Y.A E.G.O.  

Posted by: rose emely

ENTRY KHAS UNTUK SESEORANG YG MENJADI MANGSA NYAMUK CHIKUNGUNYA..!!!

DAN KINI DIGELAR

C.H.I.K.U.N.G.U.N.Y.A.E.G.O

korang kenal tak menatang ni aper? haaa...nielah nyamuk chikungunya. kalo kene inject ngan jarum dia tuh, sakittttttttttttttttttt!!! lamer2 korang boleh dpt demam chikungunya. mesti saket sendi2 korang....biasanyer dmm nih bleh berlarutan smpi 2 3 bulan. paling dasyat...dah ada yg membawa kpd maut! bawa maut taw!!!! ha korang bygkan laaaa betapa bahaye nyerrr nyamuk nih....

TAPI..............................aku bukan nk citer pasal dmm chikungunya. aku nak citer pasal manusia yg dah berperangai cam nyamuk chikungunya nih!!! let me introduce empunyer badan.... orgnyer boleh tahan macho laaa (utk skali pandang okkk...!) hmmm agak tinggi dari aku...agak cerah brbanding aku...lagi sekeping bdnnya berbanding aku...hheeheheh nih aku tepek gmbor mamat macho. disbbkan aku nak ngutuk dlm blog aku nih, aperhal lak aku nk letak dia nyer real pikcer kan??? so aku imagine kannn kat hero kegemaran aku nih. sdap sket mata memandang!!! but plsss....don't u ever samer kan org yg dikutuk ngan hero aku nih!!!!


kisah bermula....

aku bukan aper laaa....sakit hati tidak, jauh skali nak jelesssssssssssssss. tapi AKU SAKIT MATA!!!! aku tak kesah laa ko nak buat aper kat badan ko....tapi tolonglah jgn masuk spesies nyamuk!!! buruk....ko tau tak buruk perangai tuh. kesan2 sedutan nyamuk tue...bersepah2. lebih dasyat dari sedutan nyamuk pembawa maut! ko dah kenaper?!!! sajerr nak raih perhatian org ker aper??? or ko nak buat flag yg ko nie sebenarnya dah ada penyedut tetap!!!!



korang bayangkanlaaa...kalo nyamuk tu dah mengisap! hmm kompom2 jadi cenggini nyamuk tuh....-------->>> kenyang semacam jerklaaa.



itu nyamuk...cuber bygkan kalo manusia???? tak ker lagi haru jadinyer. ibarat cam DRACULA laaa... ha ni aku imagine kan utk korang cemaner ruper manusia kalo bertukar kpd spesies nyamuk!!! hehehehe...hensem taks? mestilah tak kan??? buruk lagi ader laaa...



walaupun aku tau...injection nyamuk versi manusia ni tidak akan membawa kpd maut...namun kesannyer mmberi penyakit MENYAMPAH kpd yg melihatnyerrrr...! eeeiiiiiiiiiiiiii tolong laa....pls to be a professional. berpijak di bumi yg nyata bahawasanya ko tu berada di khalayak ramai. jaga adab tu sket....malu sket ngan aku yg masih budak2 nih!!! (hah!!! ye ke budak?.....hwa hwa hwa)


sekian criter aku. mohon ampun dan maaf kpd yg terasa. ada aku kesah ko terasa??? bagus kalo terasa...skurang2nyer ko tau ko masih punya hati!!!!!


:: apabila chikungunya jantan bertemu chikungunya betina ::


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*


*



hahahhaha....mulala korang imagine yg bukan2 kan????

This entry was posted on 10:00 PM .