@}--- hadiah utk ayah  

Posted by: rose emely

beberapa hari sebelum aku bercuti, mak call. bg tau fon ayah rosak...skrin dah tak baper nak terang laaa...tak idop laa...tak bunyi laaa...
issshhh...ni cam bagi hint mintak tepon baru jerk. selang baper hari...ayah pulak call. ceh...buat2 tanyer peruntukan nak beli tepon baru. maklumlaa...bulan 12 kan sparuh lagi duit bonus nak dpt...dah bagi hint la tu. hmmm...aku baru plan tak nak guna duit2 yg aku dpt...tapi bila difikir2kan balek, dah 2 tahun lebih aku kerja, aku belum penah belikan aper2 yg berharga utk mereka. apalah salahnya kalau kali ni aku belikan untuk dia pulak...tul tak??? tapiiii.........cemane kalo bajet tak cukup???
setelah di riki2...di bajet2...di bincang2 ngan mak...oklah, aku belikan jugak. inilah yg mampu aku belikan utk ayahanda terchenta.....
:: oppsss....jgn salah tafsir k... nie fon lamer ayah, nokia 6680...model pertama 3G. aku penah pakai tepon ni, masa lepas blajar sampai beberapa bulan selepas dpt kejer kat KKM ni ::
:: memula kene laa show muker yg tak redha duit nak abes utk beli sbijik tepon... huhuhu sedey arrrr.... ::
:: taraaaa...nielah kotaknyer.... ::
:: see the body of the fon ::


:: hmm nilah teponnyer... N95. dulu aku idam tepon ni...tapi tak minat plak sebab tebal, pastu aku riki2..model ni ramai org tua2 yg pakai...hikhikhik ::


:: kira oklaa kan??? sesuai utk ayah aku. dia berhajat nak mcm fon aku....tapi maner bley. jatuh standard aku nanti. aper kelass pakai tepon sama... nak tau tepon aper??? tunggu aku buat entry sejarah fon yg penah aku pakai k ::


mula2 ayah cam tak baper setuju jer aku belikan dia N95 tu...siap ckp lak tepon cam keter kebal. owhh ayahanda oiii...keter2 kebal pun, sribu lebih kopak kocek anakmu ini. bila aku cakap, tulah himpunan duit bonus, duit kutu n elaun tanggung kejer aku utk tahun 2008 ni...barulah dia diam dan menerima seadanya. walaupun mata dia tak lepas memandang tepon haku yg lagi advance...sebab lebih nipis and shining. keh..keh...keh... anakmu ini, walaupun pemurah...tetap terselit kezalimannya....semoga dikau gumbira dgn tepon baru mu...

This entry was posted on 5:11 PM .