@}--- kelas bermula  

Posted by: rose emely

letihnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

aku baru jer balek dari kelas. hari ni 1st day kelas...penat tol. dari pagi smpi petang kelas sem nih. lagi haru next week pun ada kelas lagi...sbb sem ni kene amik 5 subjek. huhuhu....tensi tensi tensi!!!

arie nih tak der citer yg menarik. cumer pagi tadi...aku catat sejarah peribadi. dari rumah sampai fakulti...biasanya amek masa 45 min, arie nie tak sampai setengah jam. fuyooo....laju gilos!!! aper ke tak nyer...masuk jer tol Ebor, aku leh follow satu kete wira nih. mesti hangin mamat nie...dia potong aku ikot potong, dia ke kanan aku ikot ke kanan....masuk kiri aku ke kiri. meter tu tak turun dari 110...paling tinggi 140. hehehe...bygkan laa myvi tu kalo lari smpi 140...naek bergoyang dah keter tue. silap2 arie bulan melambung aku....

:: ekekeke....sajer nak iklan ::



balek pun sama gak...kali nie maen potong2 ngan jiran aku sendirik...(nak sebut race tak smpi hati...hehehe sure kompom2 aku kalah!!!) ntah cemaner laa mamat caldina kuning ni leh ader kat Shah Alam tue. tup tup tup jer...aku berada betul2 kat blakang dia. yg nie plak...dari tol Ebor smpi ke dlm Putrajaya...maen follow2. hehehehe....ntah aper penyaket aku...sker bebenor bawak lelaju.






p/s : mlm smlm skali lagi kene heart attack suprise. aku dah tak tau nak ckp aper. mls dah nak bising2...dah puas dah ckp & nasihat...tak nak dengor lantak laaa... tapiiii...i got this cute teddy...marah marah jugak...anyway thanks a lot...len kali ader lg, bg lg eh....

This entry was posted on 7:30 PM .